Veel gestelde vragen

We hebben een overzicht gemaakt van de vragen die we regelmatig van jullie ontvangen via de chat, telefoon of email.

Mocht je toch nog vragen hebben dan zijn we uiteraard bereikbaar om deze beantwoorden.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Maandag               10.00 uur - 18.00 uur
Dinsdag 10.00 uur - 18.00 uur
Woensdag 10.00 uur - 18.00 uur
Donderdag 10.00 uur - 18.00 uur
Vrijdag 10.00 uur - 18.00 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten


Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u een bestelling plaatst met een eindbedrag onder € 49,- dan betaal je verzendkosten, deze zijn als volgt opgebouwd:

Verzending naar een adres in Nederland bij een aankoop onder € 49,- dan zijn de verzendkosten € 4,95
Verzending naar een adres in België bij een aankoop onder € 49,- dan zijn de verzendkosten € 4,95

Wanneer je bestelling dus boven de € 49,- is sturen wij deze gratis naar je op!

Wat zijn de levertijden?

Wij streven een snelle levertijd na, dit wil zeggen wanneer de producten op voorraad zijn dan versturen wij het meestel nog dezelfde dag, echter houd rekening met een levertijd van 3-5 werkdagen.

Wie bezorgt mijn pakketje?

Wij versturen onze pakketten met de DHL pakketdienst, de afzender is vijverleven.nl. Wanneer u een ander pakketdienst wenst is dat mogelijk,
maar dan dient u dit tijdig bij ons aan te geven.

Het kan soms zijn dat we i.v.m. kwetsbaarheid of grote van de verpakking kiezen voor het versturen op een pallet.
Wij nemen dan van te voren contact met je op over de afleverdatum.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij bieden je de volgende mogelijkheden om de bestelling te betalen:

iDeal
Mistercash
Vooraf overmaken

Kan ik de producten ergens bekijken

Nee, helaas hebben wij de showroom door de te hoge kosten gesloten, u kunt de artikelen enkel online bekijken.