Persoonlijk advies
Voor 21:00 besteld, morgen in huis
100 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen
Persoonlijk advies
Klantenservice
Geopend van 10:00 tot 16:00

Garantie & Reparatie

Helaas gaat er wel eens wat stuk maar gelukkig kunnen we daar vaak nog wat aan doen. Bij Vijverleven kun je jouw garantie aanvraag indienen door een mail te sturen naar info@vijverleven.nl met een duidelijke omschrijving van de schade of defect en eventueel beeldmateriaal. In veel gevallen kunnen wij het artikel zelf repareren maar in sommige gevallen moet het apparaat opgestuurd worden naar onze leverancier. Bij het opsturen naar de leverancier moet je rekening houden met een verwerkingstijd van ongeveer twee weken.
Hoe werkt garantie?

Als je wat bij ons bestelt, kun je erop rekenen dat het product doet wat het moet doen. Gaat er toch iets mis, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Je kunt dan aanspraak maken op twee soorten garantie: wettelijke garantie en fabrieksgarantie.

Wettelijke garantie
Voor alles wat je bij ons bestelt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product doet wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantietermijn. Het ene product gaat nu eenmaal langer mee dan het andere. Hoe lang de garantie duurt hangt dus af van het type product.

Fabrieksgarantie
Voor sommige producten geldt er ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Hoe lang de fabrieksgarantie is verschilt per fabrikant en per product. Als er van fabrieksgarantie sprake is, dan kun je dit terugvinden op de productpagina en in de producthandleiding.

De garantietermijn is verstreken

Neem ook dan gewoon contact met ons op. In veel gevallen kun je door het vervangen van onderdelen het apparaat zelf repareren. Deze onderdelen kun je allemaal vinden op onze website waarbij wij je uiteraard kunnen adviseren. Wij kunnen het product ook zelf repareren of ter reparatie opsturen naar onze leverancier. Bij het opsturen naar de leverancier moet je rekening houden met een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. De eventuele kosten worden eerst met u overlegd waarna u akkoord kunt geven.

Oase garantieverlenging aanvragen

Waarschijnlijk heb je gelezen dat je de volledige garantie met 1 of 2 extra jaren kan uitbreiden (terug te vinden in de gebruiksaanwijzing).
Via onderstaande weg kun je jouw aankoop registreren waardoor je inderdaad kan profiteren van deze garantieverlenging. 

Ga naar de volgende pagina: https://www.oase.com/nl-nl/service/garantieverlenging-1.html

1. Kies het product waarvoor je de garantieverlenging wilt aanvragen.
2. Vul de datum van aankoop in. 
3. Voeg onze handelaarsgegevens in: 

Vijverleven
Buitenvaart 1011-14
7905 SB Hoogeveen
+31 528 204 023
info@vijverleven.nl

4. Vul je eigen contactgegevens in.
5. Verzend je aanvraag. 

Druk de bevestigings-e-mail af en bewaar deze zeer goed. De aanspraakgarantie is enkel met deze afdruk, samen met een kopie van het kasticket, dat de originele OASE aanbevolen verkoopprijs weergeeft, mogelijk.

Heel veel plezier met jouw Oase aankoop!

Vijverleven

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

cookievoorkeuren

Om u beter en persoonlijker van dienst te zijn, maken we gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij en derde partijen gebruiken de cookies om uw internetgedrag op onze website te volgen. Meer informatie vindt u op onze privacybeleidspagina.