Persoonlijk advies
Voor 21:00 besteld, morgen in huis
100 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen
Persoonlijk advies
Klantenservice
Geopend van 10:00 tot 16:00

Bezorgen

Uiteraard wil jij zo snel mogelijk aan de slag met onze vijverproducten. Vanaf het moment van betalen houden wij je continu op de hoogte van het leveringsproces. Vanaf daar neemt DHL het van ons over en is je pakketje in de meeste gevallen morgen al bij jou in huis!

 

Levertijden

Bij al onze producten op de website staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Is het product op voorraad en bestel je voor de aangegeven tijd? Dan versturen wij je pakketje voor de aangegeven tijd. Bij meerdere artikelen geldt altijd de langste levertijd voor het verzenden van de complete bestelling.

Vanaf het moment van meegeven aan onze bezorgdienst hebben wij het bezorgen zelf helaas niet in de hand. Het kan daarmee voorkomen dat het door drukte of bij een foutje van de transporteur soms wat langer duurt. Houd in deze gevallen de track&trace goed in de gaten en geen zorgen, wij zorgen áltijd voor een oplossing.

Verzendopties en kosten

Onze partner DHL of PostNL levert van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? Geef dan een alternatief bezorgmoment door via de track&trace of kies een servicepunt. 

Alle bestellingen met een orderwaarde boven € 75,- versturen wij gratis naar adressen in Nederland en België. 

  • Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95 bij besteding tot € 25,-
  • Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,25 bij besteding tot € 75,-
  • Bij bestellingen vanaf € 75,- worden deze GRATIS verstuurd*

* met uitzondering van vijverfolie & grote verpakkingen. Dit word bij het artikel vermeld.

Verzending naar België

  • Verzendkosten binnen België bedragen € 9,95 bij besteding tot € 25,-
  • Verzendkosten binnen België bedragen € 7,95 bij besteding tot € 75,-
  • Bij bestellingen vanaf € 75,- worden deze GRATIS verstuurd*
Schade bij levering

Hoe voorzichtig we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het pakket of het product tijdens het transport schade oploopt. Maak dan even een aantal foto's van de schade en de omdoos en stuur deze naar info@vijverleven.nl.

Incomplete bestelling

In sommige gevallen wordt jouw bestelling in meerdere pakketten geleverd. Het kan dus best zo zijn dat er nog een zending naar je onderweg is. Bel, mail of chat met ons om erachter te komen of er nog een zending onderweg is. Wanneer dit niet het geval is maar u gewoonweg de bestelling niet compleet heeft ontvangen gaan we dit uiteraard voor u oplossen!

Vijverleven

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

cookievoorkeuren

Om u beter en persoonlijker van dienst te zijn, maken we gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij en derde partijen gebruiken de cookies om uw internetgedrag op onze website te volgen. Meer informatie vindt u op onze privacybeleidspagina.